Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
MLEKMAR.ABSTORE.PL

 
§1
Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy www.mlekmar.abstore.pl [zwany dalej Sprzedający lub Sklep] prowadzi sprzedaż detaliczną, wysyłkową, towarów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep jest własnością: MLEK-MAR Marta Krajewska, ul. Papieża Jana Pawła II 1, 18-210 Szepietowo, NIP: 7221496279, tel. +48 86 476 0200, 605 362 606, mail: bok@mlekmar.pl .
3. Zakup w sklepie Internetowym jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu przez Klienta. 
4. Klient ma do wyboru zakup na paragon lub na fakturę VAT.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (netto+ podatek VAT), nie obejmują kosztów transportu/wysyłki. 


 
§2
Zamówienia

1.    Zakupu można dokonać przez:
•    mail na adres: bok@mlekmar.pl
•    koszyk dostępny na stronie mlekmar.abstore.pl,
•    telefon pod numerami: 86 476 02 00, 605 362 606
 
2.    Warunkiem jaki musi spełnić Klient przed zamówieniem jest podanie danych identyfikacyjnych (imię, nazwisko, adres, telefon, mail). Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub żądać zmiany sposobu płatności jeśli zachodzi podejrzenie lub uzasadnione wątpliwości, że podane dane nie są prawdziwymi.
3.    Podane informacje o towarze mogą być przypadkowo podane błędnie, potwierdzenie stanu faktycznego można uzyskać drogą mailową lub telefonicznie. 

§3
Płatności

1.    Klient ma do wyboru formy płatności 
•    przelew (Platforma Płatnicza- Przelewy24)
•    przelew tradycyjny
•    pobranie (Płatność przy odbiorze)
2.    Koszty transportu/wysyłki podane są przy każdym produkcie. Przy zakupie większej ilości towaru, Klient zobowiązany jest do kontaktu ze sklepem w celu uzgodnienia całkowitego kosztu (zależne od gabarytów oraz wagi).
3.    Koszty transportu/wysyłki pokrywa Kupujący.
4.    W przypadku płacenia tradycyjnym przelewem,:
a)    kwotę za zamówienie należy wpłacić na konto:
mBank 81 1140 2004 0000 3003 0042 1000, 
b)    w tytule powinno znajdować się imię i nazwisko zamawiającego i numer zamówienia.


§4
Wysyłka towaru

1. Zakupione produkty Sklep wysyła za pośrednictwem różnych firm wysyłkowych:
-Poczta Polska (wybierając przesyłkę nierejestrowaną Klient bierze odpowiedzialność za dostarczenie towaru- 5-6 dni roboczych)
-InPost (Paczkomat oraz kurier – 2-3 dni robocze)
-DPD (2-3 dni robocze)
DZIEŃ ROBOCZY– jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. W przypadku płacenia przelewem tradycyjnym czas wysyłki liczony jest od daty zaksięgowania należności na koncie
3. Przesyłki za pobraniem wysyłane są w czasie podanym przy danym produkcie „czas realizacji” zamówienia.
Kupując kilka produktów w jednej przesyłce, należy zwrócić uwagę na produkt z najdłuższym czasem realizacji zamówienia. 
4.    Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

§5
Reklamacje i odstąpienie od umowy

1.    W przypadku gdy:
a)    Towar został błędnie nadany Klient zobowiązuje się do kontaktu ze Sklepem w celu wyjaśnienia sytuacji i rozwiązania problemu.
b)    Towar jest niezgodny z umową lub w przeciągu 12 miesięcy od daty zakupu wyjdzie wada ukryta, Kupujący (po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedającym), powinien odesłać na swój koszt reklamowany produkt wraz z opisem niezgodności. 
•    Sprzedający ma 14 dni od chwili otrzymania produktu wraz z opisem na ustosunkowanie się do reklamacji.
c)     Reklamacja uznana jest za zasadną, Sprzedający zwraca koszty wysyłki Kupującemu oraz przedstawia możliwości zadość uczynienia (np. zwrot pieniędzy, wymiana towaru na nowy, itp.)
d)    Zmiana koloru towaru, szaty graficznej opakowania nie są podstawą do reklamacji
2.    Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
3.    Prawo odstąpienia od umowy jest akceptowane gdy Klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odbioru towaru oraz 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostarczy lub wyśle produkt do Sklepu
4.    Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo zwrotu w przypadku gdy zakupiony towar związany jest z prowadzoną działalnością gospodarczą.
5.    Rolnik będący podatnikiem VAT podlega prawom przedsiębiorcy a nie konsumenta.
 
§6
RODO i ochrona prywatności

1.Administratorem danych osobowych podanych w Sklepie jest:
MLEK-MAR Marta Krajewska, ul. Papieża Jana Pawła II 1, 18-210 Szepietowo
2. Każdy Kupujący ma prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub przenoszenia własnych danych 
3. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody ma prawo do cofnięcia zgody. 
4.Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji transakcji.
5.Kupujący może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych przy zapisaniu się do newslettera.
6.Sklep zbiera dane, dobrowolnie podane przez Klienta.